Satser på skandinaviske motebloggere i vårkampanje.

Designersamarbeid har lenge stått sterkt i motebildet, og nå er også bloggsamarbeid i vinden. Denne våren henter Gina Tricot inn tre av Skandinavias største moteprofiler, blant dem svenske Emma Elwin.

LES OGSÅ: Dette er vårens hotteste farge

Den svenske bærekraftsforkjemperen og bloggeren Emma Elwin er andremann ut i Gina Tricots store vårsatsing The Scandinavian It Girls. I tillegg til å tolke og være kampanjeansiktet for den svenske kleskjedens økologiske kolleksjon, snakker Emma Elwin om fremtidens bærekraftige mote – se video under.

LES OGSÅ: Jeansen er hottere enn noensinne

Emma Elwin tar over stafettpinnen fra den danske stylisten og motebloggeren Pernille Teisbæk som tidligere i vår stylet en minimalistisk kolleksjon og fortalte om sitt syn på skandinavisk design. Sist ut er den norske motebloggeren og trendsetteren Hanneli Mustaparta som viser frem noen av vårens viktigste trendere og gir et innblikk i sitt liv som en av verdens mest kjente moteinspiratorer.

Emma 01 Emma 02 Emma 03 Emma 04 Emma 05 Emma 07 Emma 08 Emma 09