Hanker inn Skandinavias fremste it-bloggere for vårsatsing. 

Designersamarbeid er i vinden, og mens H&M og Lindex satser på store internasjonale designernavn kaster kjedebutikker som Bik Bok og nå Gina Tricot seg på trenden med bloggsamarbeid – denne gangen med tre av Skandinavias største moteprofiler, blant dem norske Hanneli Mustaparta. Se video og alle kampanjebildene med den norske it-bloggeren under.

I vårkampanjen The Scandinavian It Girls skal de tre moteprofilene tolke hver sin kolleksjon som de også skal være ansikt utad for.

Først ut var den danske stylisten og motebloggere Pernille Teisbæk bak bloggen Look de Pernille som stylet en minimalistisk kolleksjon og fortalte om sitt syn på skandinavisk design. Hun er også aktuell med sitt designersamarbeid med det italienske skomerket Superga sammen med bloggkollegaer Caroline Blomst bak bloggen Carolines Mode og tidligere StyleMag-redaktør Celine Aagaard bak bloggen Hippie Hippie Milkshake.

Den svenske motebloggeren og bærekraftsforkjemperen Emma Elwin tolket den andre kolleksjonen for motehuset. Hun snakket også om fremtidens bærekraftige mote som du kan se i videoen under;

Nå er turen kommet til den siste av de skandinaviske it-jentene, nemlig Hanneli Mustaparta. Hun viser noen av vårens viktigste trender og gir et innblikk i sitt liv som et av verdens fremste stilikoner, trendsettere og moteinspiratorer. Se mer av Hanneli Mustaparta i kampanjevideoen under;

hannli-mustaparta-for-gina-tricot

GinaTricot_SB_08_226_srgb_press GinaTricot_SB_07_075_PRESS GinaTricot_SB_06_079_PRESS GinaTricot_SB_05_088_RGB_PRESS GinaTricot_SB_04_151_RGB_PRESS GinaTricot_SB_03_123_PRESS GinaTricot_SB_02_143_PRESS GinaTricot_SB_02_098_PRESS