Den tidligere Stylemag-redaktøren og bloggeren Celine Aagaard forlot i vår sin post i Aller Media for å jobbe med den nye nettsatsning envelope.no. Nå er den anerkjente motepersonligheten å se som modell og kurator av en ny nettkampanje for det britiske motehuset Burberry.

I godt selskap

Det er førte gang det britiske motehuset samarbeider med en norsk motepersonlighet. Og Aagaard er i godt selskap. Motehuset er kjent for sine samarbeid med andre internasjonale motekjendiser slik som Cara Delevingne og ikke minst Kate Moss. Begge er nå å se som ansikt for merkets nyeste parfyme «My Burberry». Nå er det altså Aagaard sin tur.

I en pressemelding sier bloggeren:

– Å få samarbeide med et ikonisk og klassisk luksusmerke som Burberry er en ære. Dette har vært et spennende prosjekt der jeg har fått leke meg fritt og kreativt i samarbeid med motefotograf Truls Qvale og Burberry. Jeg har et helt spesielt forhold til Burberry og har fulgt motehusets utvikling i lang tid, sier Aagaard.

LES OGSÅ: Blogging bli humorserie

I samarbeid med egen nettside

Vil du se flere bilder fra serien kan du gå på både Burberry sin nettside,
artofthetrench.burberry.com og bloggeren sin egen nettside envelope.no. Der kan du se 38-åringen tolke den ikoniske trenchcoaten på sin egen måte gjennom syv ulike bilder. Plagget motehuset er mest kjent for.

– Å få være del av Burberrys Art of the Trench, som Kate Moss blant annet er en del av, er stort,sier  VIXEN Blog Awards-vinneren. Se resten av bildene her:

LES OGSÅ: Få Diors- høstlook med Hanneli Mustaparta

FOTO: Truls Qvale

FOTO: Truls Qvale

CelineAagard

Foto: Truls Qvale

CelineAagard3

Foto: Truls Qvale