I forrige uke kunne toppblogger og designer Lene Orvik dele nyheten om at hun lanserer sin egen limited edition skokolleksjon i anledning partysesongen. Nå avslører fashionistaen den siste modellen i kolleksjonen som til nå har vært holdt hemmelig.

LES OGSÅ: Disse bloggerne får internasjonal oppmerksomhet

Er du opptatt av mote bør du få med deg vår portrettserie med menneskene som har kommet seg helt til topps i den norske motebransjen – få moteblogger og Eger-direktør Nina Buzzis beste tips til hvordan du når helt til topps i motebransjen og les hvorfor PR-sjef Eva Wigert Næss mener motebransjen ikke er som The City.

Sesongens favoritt

– Jeg har aldri laget en hel skokolleksjon tidligere. Dette er så utrolig spennende! Det er gøy med nye utfordringer. Jeg elsker virkelig å jobbe med klær, men å få lage ordentlige kvalitetssko synes jeg også er stas. Det blir spennende å se hvordan denne kolleksjonen blir mottatt, og det kribler virkelig i magen, sa Lene til VIXEN da nyheten om hennes limited edition skokolleksjon ble kjent.

LES OGSÅ: Toppblogger Annette Haga avslører sitt hemmelige prosjekt

Kolleksjonen består av kun 400 par sko totalt fordelt på fire modeller; de perfekte ankelstøvlettene, de klassiske pumpsene, de sexy cut-out-pumpsene og en siste modell som til nå har blitt holdt hemmelig.

–  Den siste modellen er sesongens absolutte favoritt, og kommer i kun 40 par, sa Lene, som nå kan avsløre at den siste modellen er den trendy over-the-knee-bootsen i semsket burgunderfarget skinn.

– Jeg elsker følelsen denne støvletten gir meg. Fargen er perfekt og det myke skinnet gjør den lett å ta av og på. De er behagelige på foten selv om de er høye, sier Lene.

LES OGSÅ: 7 danske motebloggere du bør følge

Kolleksjonen lanseres 19. november og er kun tilgjengelig i Lene Orviks webshop. Priser fra kr 1299 til 1499. Over-the-knee-bootsene vil ligge på kr 2999. 

Dreven designer

Det er ikke første gang toppblogger Lene Orvik lanserer sin egen kolleksjon. Denne høsten lanserte toppbloggeren sitt tredje samarbeid med kleskjeden BikBok, som hun selv mener er den mest spennende kolleksjonen til nå. Det kan virke som om Lene har fått blod på tann når det kommer til å følge designerdrømmen, men selv vil ikke toppbloggeren avsløre for mye.

– Jeg elsker dette, virkelig! Å se at så mange skjønne jenter liker kolleksjonene mine gir meg absolutt motivasjon til å fortsette. Jeg ser jo potensiale i det, og kommer til å jobbe på for å fortsette utviklingen med mitt eget brand. Jeg har ingen konkrete planer, men jeg brenner jo veldig både for klær og sko – så får vi se hva tiden bringer, sa Lene til VIXEN.

Bloggtrend

Lene Orvik er ikke den eneste som gjør designsamarbeid.

For mens toppblogger Annette Haga lanserer kleskolleksjon for Nelly i anledning partysesongen er Caroline Berg Eriksen aktuell med sin første veskekolleksjon for Adax. Se hva toppbloggeren svarer om veskekritikken her.

Tidligere magasinredaktør og moteblogger Celine Aagaard, som er aktuell med nettstedet og forecastingprosjektet Envelope.no, er med i nettkampanje for motehuset Burberry. Hun har tidligere designet et silkeskjerf for det norske agenturet og motemerket Holzweiler og en joggesko for det italienske skomerket Superga sammen med danske bloggkolleger. Nå er hun også aktuell som Euroskos nye kampanjemodell.

Se også bloggsamarbeidene vi aldri glemmer her.

Også Camilla Pihl har mange baller i luften. Denne høsten er hun aktuell med sin tredje skokolleksjon for Bianco. Hun er også den svenske kleskjeden MQs nye ansikt utad, og er den første norske amabassadøren for neglelakkmerket Essie.

lene-orvik

Foto: Frederic Esnault. Makeup: Tale Rypdal Eide