Årets første kampanjer fra designere og motehus står i kø. Fire dager inn i det året slipper Topshop sin vårkampanje med supermodell og it-girl Karlie Kloss som sitt ansikt utad.

I kampanjen viser den tidligere Victoria’s Secret-modellen Topshops SS16-kolleksjon som blant annet består av nøkkelplagg som den klassiske trench coaten, en retro bomberjakke og en rød og hvit bodycon-kjole.

Kreativ direktør ved Topshop, Kate Phelan, sier følgende om samarbeidet:

– Karlie Kloss er den ultimate Topshop-jenta og en moderne superkvinne – en verdenskjent motepersonlighet, businesskvinne, entrepenør og filantrop som med sine mange talenter, ambisjoner og pasjoner appelerer til våre globale kunder.

23 år gamle Karlie Kloss følger som Topshops ansikt utad i fotsporene til it-girls som Cara Delevingne og Gigi Hadid. Men det var for åtte år siden at da 15 år gamle Karlie for første gang stod modell for high street-kjeden, den gang sammen med modellkollega Jourdan Dunn.

I fjor slapp Kendall og Kylie Jenner sin etterlengtede kolleksjon for Topshop. Om den sa søstrene;

– Vi ville fange essensen av vår egen livsstil for å skape plagg som vil passe perfekt inn i våre garderobe. Vi håper du vil ha det like gøy med kolleksjonen som vi hadde med å designe den.

KARLIE FOR TOPSHOP: Karlie Kloss er Topshops nye ansikt utad. Foto: Topshop.

KARLIE FOR TOPSHOP: Karlie Kloss er Topshops nye ansikt utad. Foto: Topshop.

KARLIE FOR TOPSHOP: Karlie Kloss er Topshops nye ansikt utad. Foto: Topshop.

KARLIE FOR TOPSHOP: Karlie Kloss er Topshops nye ansikt utad. Foto: Topshop.