VILA har redesignet sitt butikkonsept med fokus på produkter, mote og trender. Se bildene fra det nye butikkonseptet her. 

LES OGSÅ: Weekday åpner tre nye butikker i Norge – se hvor her 

Med det nye butikkonseptet ønsker VILA å skape en inspirerende atmosfære med fokus på produkter, mote og trender, heter det i en pressemelding.

Foreløpig er det nye butikkonseptet på plass på Byporten i Oslo og Metro senter på Lørenskog.

De nye butikkene er designet ut fra et skandinavisk synspunkt med naturlige materialer som tre, stål og sten.

– VILA vil med det nye butikkonseptet tilby de nyeste trender på tekstil og samtidig være en livsstilsbutikk. Butikken tilbyr accessories og livsstilsprodukter som smykker fra designsamarbeidet mellom Pieces og Julie Sandlaug og care-produkter fra Badeanstalten, sier Signe Klaastad Gåsemyr til VIXEN.

LES OGSÅ: Se bildene fra Diesels Tokyo-eventyr

NYTT KONSEPT: VILA har redesignet sitt butikkonsept med fokus på produkter, mote og trender. Foto: VILA.

NYTT KONSEPT: VILA har redesignet sitt butikkonsept med fokus på produkter, mote og trender.

CARE: VILA satser på care-produkter i tillegg til klær. Her fra svenske Badeanstalten. Foto: VILA.

CARE: VILA satser på care-produkter i tillegg til klær. Her fra danske Badeanstalten.

press_collage_rose

SAMARBEID: Pieces og Julie Sandlau er blant satsningsområdene i VILA. Foto: Vila.

SAMARBEID: Pieces og Julie Sandlau er blant satsningsområdene.