Høsten er her, og en ny sesong betyr nye ansikt utad. Se hvem Gina Tricot henter inn som ny kampanjemodell for høsten her. 

LES OGSÅ: Jenny Skavlan designer bærekraftig kolleksjon for Vero Moda

Det er den svenske it-girlen, moteyndlingen og skuespilleren, kjent fra blant annet den skandinaviske tv-serien Black Widows, Cicci Forss, som er Gina Tricots nye kampanjeansikt. Hun skal, i tillegg til å figurere i tradisjonelt kampanjemateriale, spille hovedrollen i en serie filmer som produserer for sosiale medier. Filmene har fokus på denim, og skal vise frem den humoristiske siden Cissi er kjent og elsket for. Cissi skal også medvirke til kleskjedens byguide, Guided by Style, som ble lansert tidligere i år.

LES OGSÅ: Mer sko fra Caroline Berg Eriksen

Det er ikke første gang Gina Tricot løfter frem skandinaviske power-kvinner i sine kampanjer. For et knapt år siden samarbeidet kleskjeden med pop-duoen Say Lou Lou. De har også hentet inn et knippe av skandinavias fremste it-girls, blant dem vår egen Hanneli Mustaparta, til kampanjen The Scandinavian It Girls. Nå er er det altså Cicci Forss som er kleskjedens nye ansikt utad for høstkampanjen og -kolleksjonen som slippes 18.august.

Cicci Forrs for Gina Tricot