Gina Tricot utvider stilguiden Guided by Style og tar denne gangen turen til Stockholm for å samarbeide med it-jentene i den svenske hovedstaden.

LES OGSÅ: 5 svenske motebloggere du bør følge

Hvor ofte har du ikke opplevd når du er ute og reiser at du ser personer med kul stil, og lurer på hvor de pleier å shoppe, spise og gå ut. Det har Gina Tricot tatt på alvor, og har lansert en interaktiv byguide basert på stil slik at du kan gå i fotsporene til it-jenter over hele verden.

Nå utvider Gina Tricot byguiden, og i den nye Guided by Style-kampanjen fortsetter de samarbeidet med Cissi Forss, i tillegg til modell Frida Gustavsson, blogger Josefine Dahlberg og stylist Sara Biderman. Guiden gir brukeren tips om favorittsteder utelukkende basert på de ulike profilenes stil. I guiden deler de sine favorittsteder, butikker og hot spots i Stockholm så du kan stjele stilen til It-jentene. 

I den interaktiv web-appen velger brukeren først hvilken by hun eller han vil besøke. Deretter vises flere profiler med ulike stiler fra dene byen, og ved å velge stilen til en av disse får man deres personlige tips til dag, kveld og natt.

I forkant av lanseringen valgte motekjeden å samarbeide med flere kjente it-girls, blant andre Camille Charrère fra Camille Over The Rainbow og norske Hedvig S. Opshaug fra Northern Lights samt andre lokale profiler.

– Reising er en stor interesse for målgruppen vår, og vår ambisjon er å kunne tilby kundene et interessant innhold som de kan dra nytte av. De forventer at varemerkene tilbyr mer enn gode produkter; de vil ha opplevelser som inspirere og kan deles. Guided by Style er en innovativ måte for oss å skape merverdi og engasjement hos målgruppen vår på, sier Magnus Johansson, Marketing Director hos Gina Tricot.

DELER TIPS: Cissi Forss deler sine tips i Stockholm.

DELER TIPS: Cissi Forss deler sine tips i Stockholm. Foto: Gina Tricot.

DELER TIPS: Sara Biderman deler sine tips i Stockholm.

DELER TIPS: Sara Biderman deler sine tips i Stockholm. Foto: Gina Tricot.