Puma fortsetter sin kampanje for å inspirere kvinner verden over til å finne sin indre styrke, og lanserer The Swan Pack Collection. Med seg på laget har de It-girl Kylie Jenner og dansere fra New York City Ballet.

LES OGSÅ: Kylie Jenner i dansk designfavoritt 

Det er ingen tvil om at det er i vinden å sette fokus på kvinner og kvinnekampen, og stadig flere merker, designere og motehus kaster seg på trenden. Nylig satt Bianco likelønn i fokus med sin kampanjefilm som har fått massiv kritikk i sosiale medier og Nike har tidligere latt seg inspirere av kvinnelige idrettsutøvere, blant dem supermodell Iza Goulart.

Nå oppfordrer Puma kvinner til å finne og fokusere på sine styrker med sin Do You-kampanje. Inspirasjonen bak merkets nyeste damekolleksjon er friheten til å uttrykke seg selv, samt elegansen og styrken ved ballett. Det er It-girl Kylie Jenner som fronter kolleksjonen sammen med ballettdansere fra New York City Ballet.

– Ballett utvikler karakter, både på og utenfor scenen. Du må finne inspirasjon i deg selv, alltid strebe etter å forbedre, og ikke akseptere dine feil. En feil er like mye en utfordring, sier ballettdanser Mimi Staker.

– For å være suksessfull i det du gjør, så må du ha troen på deg selv. Ingen andre kan gi deg selvsikkerhet. Du kommer til å være best på det du gjør, fordi du er den beste versjonen av deg selv, legger kollega Olivia Boisson til.

Kolleksjonen, som er tilgjengelig fra 1.februar, består av treningstøy med svane-inspirerte detaljer mikset med street style. Klærne er i sort og hvitt med innslag av rosa og fjærprint, og er holdt i sporty materialer som mesh. Blant nøkkelplaggene er bodysuits, cape og sko.