Det er fortsatt en stund til sommer og festivaltid, men for å gjøre ventetiden litt kortere kickstarter H&M som vanlig festivalsesongen med sin tredje Loves Coachella-kolleksjon. Se bildene her.

Lette, feminine plagg mikset med brodert denim for dame og grafiske print for herre står i fokus. Det handler om å fange festivalånden – uansett hvor man er i verden.

Blant nøkkeplaggene er en florlett, svart blondekjole meg spagettistropper, stylet med en choker med nagler og hjerteformede rosa solbriller, slip-dress i gjennomskinnelig blonde over en t-skjorte med Cochella-print og en blomstet denimjakke over en metallisk body med pudderrosa tyllskjørt og stjerneøredobber i gull. I tillegg kommer det både hoodie, en metallisk anorakk og en svart catsuit med åpen rygg.

LES OGSÅ: Lei av at alle digger indieband ingen egentlig har hørt om? Sjekk ut denne videoen

Til herre er det fokus på den batikkmønstrede t-skjorten med matchende snøreshorts, en hvit tanktopp i bomull med gotisk Coachella-print på ryggen, avklipte denimshorts med biker-detaljer, en kortermet skjorte med Ikat-print og utvaskede jeans.

H&M Loves Coachella-kolleksjonen er som vanlig utviklet i samarbeid med festivalen. Denne gangen med en eksklusiv video fra det alternative pop-bandet The Atomics med Lucky Blue Smith og søsteren Pyper America, Starlie og Daisy Clementine med et cover av Let’s Live For Today av The Grass Roots.

– Det var utrolig gøy å samarbeide med Coachella-teamet rundt denne kolleksjonen. De ga oss så mange nyttige og gode tilbakemeldinger på designet vårt, sier Pernilla Wohlfahrt, designsjef og kreativ direktør i H&M.

H&M Loves Coachella er tilgjengelig i alle H&M divided-butikker fra 30. mars.