H&M er ikke fremmed for å flørte med musikk, ta bare supersuksessen H&M Loves Music. Nå fortsetter de å koble musikk og mote med sitt samarbeid med den svenske popsensasjon Zara Larsson. 

 

Time Magazine har kåret Larsson til en av de 30 mest innflytelsesrike tenåringene i 2016. Nå står den svenske artisten og låtskriveren foran den internasjonale lanseringen av det som er hennes første hele album, So Good, og det er i den sammenheng at samarbeidet med H&M lanseres.

Gjennom digitale skjermer i butikk skal albumet promoteres i forkant av den globale utgivelsen 17.mars, i tillegg er det allerede åpnet opp for forhåndssalg av albumet på kleskjedens nettsider.

Samarbeidet omfatter også en eksklusiv kolleksjon utviklet av popstjernen i samarbeid med H&Ms designteam der edgy streetwear og glamorøse sceneantrekk skal gjenspeile Larssons personlige stil. Kolleksjonen vil være tilgjengelig i utvalgte butikker og online fra 18.mai.

– Jeg er så glad for å samarbeide med H&M. Jeg har alltid vært fan av merkevaren, de er morsomme og tilgjengelig for alle typer jenter, noe som er viktig for meg. I tillegg er det så gøy å jobbe med H&M-teamet! Jeg gleder meg sånn til å dele det vi har jobbet med sammen, sier Larsson i en pressemelding. 

Se teaser-film og behind the scenes-bilder her: