Etter ti år i bransjen åpner Line of Oslo webshop på selveste kvinnedagen.

– Det viktigste er å ha passion, og å ha det gøy hver dag, sa designer Line Varner til VIXEN i forbindelse med jubileumsvisningen for et halvt år siden. Du kan lese hele intervjuet med Line her. I fjor feiret nemlig Line of Oslo ti år i den norske motebransjen, blant annet med en storslått motevisning og senere også pop-up-shop før webshopen nå er på plass i mars.

–  Det er så gøy å kunne åpne webshop og ha en arena med kolleksjonen vår samlet. Vi ønsker å kunne vise hele vårt univers, og tilby kunder over hele landet å få tak i sine Line-favoritter. Jeg har alltid ønsket meg en fysisk butikk, men ser nå at å åpne nettbutikk er en mulighet til å nå ut til mange flere på. Samtidig er det ekstra fint å kunne bruke kvinnedagen og lanseringen til å gi tilbake til unge kvinner, gjennom vårt samarbeid med Ung Norge, sier Line til VIXEN.

Webshopen skal tilby et bredt sortiment fra varemerket, og være en forlengelse av Line of Oslo-universet. Ved å lansere på kvinnedagen gir altså merket bort ti prosent av hvert salg på åpningsdagen  til organisasjonen Ung Norge og deres arbeid for unge kvinner i Norge.