Mens de fleste av oss nyter lange, late dager på sommerferie popper FW17-kampanjene opp som paddehadder, og den ene overgår nærmest den andre. Sjekk bare stjernelaget Hugo har hanket inn for sin Fall/Winter 2017-kampanje. 

LES OGSÅ: Sommerpraten: Tom Wood Mona: – Når noe stemmer, så stemmer det

Inspirert av Lynch

Tema for det tyske motehusets kampanje denne gangen er sirkus – inspirert av David Lynch’ Crazy Clown Time, Twin Peaks og Wild at Heart for en upolert tolkning av Americana.

Kampanjen er skutt i gamle fornøyelsesparker og øde landskap rundt om i California med en håndfull kreative sjeler innen både musikk, kunst, mote og sosiale medier i hovedrollene.

Fortsetter med M.I.A.

Helt ukjente er de heller ikke.

M.I.A. fortsetter sitt samarbeid med merket etter hennes opptreden under Hugo-visningen tidligere i sommer.

Sammen med henne er skuespiller Jamie Campbell Bower, modell og artist Jamie Bochert, model og skuespiller Tony Ward, sosiale medie-profiler Lisa og Lena, artist og modell Wilson Oryema, modell og designer Camilla Deterre, modell og skater Olan Prenatt og modellene Paul Hameline, Manami Kinoshita og Aida Blue. 

Stjernefotograf

Kampanjen er skutt av fotograf Harley Weir, kjent for sine rå, ærlige og intime portetter.

Hun stod bak også forrige sesongs kampanje, og samarbeider altså med motehuset for andre gang.

Samme tema

Kampanjen omfatter både menswear og womenswear som denne gangen er designet med utgangspunkt i samme tema.

Mens herre presenterer det som skal være en satorial tilnærming til plagg med utgangspunkt i The American outdoors; tømmerhuggeren, jegeren og fiskeren med en moderne tolkning av både denim og camo, henter dame inspirasjon fra Lynch’ Crazy Clown Time der sirkuselementer er en sentral del av kolleksjon blant annet med striper, oversized sløyfer og klovnekrager i møte med feminin skreddersøm, sportswear og tilbehør.

Se hele den stjernespekkede Hugo-kampanjen her: