Stadig flere norske merker gjør det sterkt – ikke bare her hjemme, men også internasjonalt. Slik som for eksempel skjønnhetsmerket Eleni & Chris som nå lanseres på Clyde’s.

LES OGSÅ: Sommerpraten: Sprekenhus: – Jeg ønsket å lage et produkt med kvalitet og personlighet

Bak det norske skjønnhetsmerket står Nikita-gründer Inger Ellen Nicolaisen (57) og datteren Christinah (34). De lanserte merket, som setter fokus på skandinavisk skjønnhet gjennom ingredienser som omega 3-olje, brevann og multer, for knapt et år siden. Nå lanseres hudpleieserien på et av verdens mest prestisjefylte parfymerier, nemlig Clyde’s på Madison Avenue i New York.

– Dette er veldig spennende, vi er stolte av samarbeidet med Clyde’s og at New Yorkerne nå kan få tilgang til hudpleie med skandvinaviske ingredienser. Rett og slett skikkelig tøft, og vi gleder oss til tilbakemeldingene fra kundene, sier Christinah til VIXEN.