Holzweiler opplever stor suksess for tiden blant annet med innpass hos Net-a-porter og visning under Copenhagen Fashion Week med Erin Wasson som både åpnet og lukket showet.

Apropos supermodell, Gigi Hadid har nærmest blitt en venn av huset for å regne, og har flere ganger blitt sett og avbildet i Holzweilers signatur-Hanger Hoodies

Det har selvsagt ikke gått upåaktet hen, og ved den forrige store lanseringen av Holzweilers gjenkjennelige hettegenser med henger-logo i oransje ble den revet vekk fra butikkhyllene.

Onsdag denne uka lanserte Holzweiler hettegenseren i en ny farge – burgunder, med koordinert slipp i alle de norske butikkene som fører merket. Effekten ble mye større enn forventet, og like etter slippet i nettbutikken krasjet siden grunnet stor pågang før den minutter senere var oppe igjen. En time senere var alle genserne utsolgt.

– Det er overveldende at vi har klart å bli utsolgt på så kort tid, først med de oransje og nå med burgunder. Vi kan ikke si annet enn tusen takk og at det er helt fantastisk at folk liker produktene våre, sier Susanne Holzweiler Røe, kreativ leder i Holzweiler, i en pressemelding.

På Instagram skriver Holzweiler følgende: Vi er overveldet over gårsdagens respons, nettbutikken vår krasjet, men vi fikset det og er nå utsolgt for genseren. Tusen takk alle sammen, dere er fantastiske.

Tomorrow💣 3PM cest #holzweiler

A post shared by HOLZWEILER (@holzweiler) on