Tommy Hilfiger fortsetter med sine Tommy Jeans-kolleksjoner.

LES OGSÅ: Syv plagg er alt du trenger, i alle fall hvis vi skal tro Filippa K

Den forrige kolleksjonen, som ble lansert blant annet på Yme i Oslo, hadde klare 90-tallsreferanser med Anwar Hadid, lillebror til Gigi og Bella Hadid, sLucky Blue Smith og Sofia Richie som kampanjemodeller og ansikt utad.

Denne gangen fortsetter det sterke fokuset på influencere med up-and-coming modeller og personligheter som Elliott Jay Brown, Jiaha Zhang, Zsá Zsá Inci Bürkle, Aaron Max, Anajah Hamilton og Jonah Levine. 

Kolleksjonen, som er den fjerde i rekken, henter inspirasjon fra det amerikanske motehusets arv – med en moderen vri, selvsagt.

Nøkkelplagg er denim i ulike vasker og med sterke primærfarger og den ikoniske logoen. For henne inkluderer nøkkelplaggene også bomberjakken med flaggprint, undertøy med logostrikk og lyse jeans, og for ham den oversized hettegenseren med flaggprint på ermene, en blå denimjakke og loose-fit grå jeans.

Kampanjen er skutt av Hypebeast i modellene og influencernes egne hjembyer London, Berlin og New York. 

Alle bilder gjengitt med tillatelse fra Tommy Hilfiger.