Undertøysmerket lar deg drømme deg bort til varme sanddyner, kamelturer og Tusen og én natt med sin aller nyeste kampanje.

LES OGSÅ: Denne badetøyskampanjen mener at kropp er topp

Sol, sommer og badetøy er kanskje ikke det de fleste forbinder med en høst/vinterkolleksjon, men dette er Love Stories helt uenige i. Det nederlandske undertøysmerket mener nemlig at høsten er den perfekte tiden å flykte til varmere strøk, og har valgt å la sin AW18-kampanje utspille seg nettopp i eksotiske farvann.

Kolleksjonen mikser undertøy, nattøy, kimonoer og badetøy, og viser oss fire Love Stories- kapitler. The Essentials består av klassiske plagg i sort og hvitt med søte logoer som Bonjour Baby. Desert Darling består av plagg som lar tankene vandre til varmere strøk med sol, varm sand og sommer. Nøkkelplaggene her er blant annet en bralette i skinn, og plagg i fløyel og silke med mønstre som dyreprints og 70-talls grafikk. Back to the future er inspirert av vintage biler og kombinerer tekstiler fra fortiden med moderne teknikker. Siste del av kolleksjonen tar for seg nyttårsaften- Party like it´s 1999. Her mikses metalliske stoffer, lurex og paljetter.

Visste du at merket ble grunnlagt i 2013 av Marloes Hoedeman, som har bakgrunn fra interiørdesign, ikke klesdesign? Hun ønsket å designe den type undertøy som gjør at man føler seg vakker og sensuell, og hyller braletten som det mest feminine, sexy og komfortable undertøyet man kan gå med. Merket har faktisk ikke lagd en eneste bh med spiler enda.

– A holiday for your boobs, sier merket på nettsiden sin, rett og slett.

Det Amsterdam-baserte merket oppdaget etterhvert at de mest lojale kundene deres faktisk brukte undertøyet deres på stranda også, ettersom de ikke fant noe badetøy som passet dem og kroppene deres. Og slik ble Love Stories´Swimclub med badetøyskolleksjoner til.

Kolleksjonen er allerede tilgjengelig i butikk. 

Se resten av kjærlighetshistorien under.