Undertøysmerket Love Stories er det første til å samarbeide med H&M om en undertøyskolleksjon. Se kampanjebildene her.

LES OGSÅ: Love Stories AW18

Nå kan H&M føye det nederlandske undertøysmerket til på listen over designersamarbeid. Love Stories ble grunnlagt i 2013 av Marloes Hoedeman, og har blitt kjent for sin forkjærlighet for komfort og miks-og-match av prints og materialer. Særlig den myke braletten uten spiler er et av merkets nøkkelplagg.

– Jeg liker å kalle samarbeidet mellom Love Stories og H&M for vår kjærlighetsaffære! Fra første dag forelå det en utrolig respekt for hverandre, og det var god kjemi mellom alle designerne, så vi passet perfekt sammen. Kolleksjonen er utviklet rundt de klassiske Love Stories-plaggene- bralette, truse og stringtruse- og den “perfekte mismatch” av ulike print og farger, sier Marloes Hoedeman, grunnlegger av Love Stories i en pressemelding.

H&M x Love Stories-kolleksjonen vil inneholde klassiske Love Stories-plagg utviklet i samarbeid med kleskjedens designerteam, som for eksempel komfortable bralettes, stringtruser, truser og nattøy, i tillegg til en øyemaske, sokker og reiseposer i blonder, sateng og polyamid.

– Undertøy har alltid vært en viktig del av moten. Med dette samarbeidet vil vi virkelig vise at undertøy kan være like gøyalt og uttrykksfullt som det man bærer utenpå, selv om det ikke alltid er synlig. Derfor var Love Stories en perfekt match. Vi har lenge beundret Marloes for hennes energi, driv og selvfølgelig hennes design, så vi er veldig begeistret for at vi kan gjøre dette sammen, sier Pernilla Wohlfart, H&Ms Design Director i en pressemelding.

Kolleksjonen vil være tilgjengelig i utvalgte butikker og på nett fra 9.august 2018.

Alle bilder: H&M.