VIXEN Influencer Awards har utvidet prisutdelingen med en inspirerende konferanse på dagtid.

Konferansen er en møteplass for influencere og andre som er i bransjen eller er tilknyttet den. Målet er å styrke morgendagens influencere faglig og få siste nytt om trender innen influencer marketing, samt muligheten til å lære av de beste.

Har du lyst til å være med på årets VIXEN-konferanse 17. januar 2019? Se hele programmet for dagen, og meld deg på her!

Disse kommer til VIXEN Influencer Konferansen

 

Hannah Widell og Amanda Schulman – podcastfenomen og mediegründere

Ønsker du å bygge ditt eget medieimperie? Hanna og Amanda har en av Sveriges mest suksessfulle podcaster og tar deg med på reisen «Fra podcastere til mote- og media entreprenører». Entreprenørene fortelle sine do’s and dont’s – og hvordan de har taklet utfordringer på veien.

Ingeborg Helldal – redaktør for KK

Ingeborg er et velkjent fjes for de fleste i både mote- og mediebransjen. Hun er redaktør for KK til daglig, men skal denne gangen lose oss gjennom VIXEN Influencer konferansen.

 

Hans-Petter Nygård-Hansen – kommunikasjonsrådgiver og foredragsholder

Hans-Petter Nygård-Hansen er tidligere juryformann i VIXEN Influencer Awards, men har ikke forlatt skuta av den grunn. Under konferansen får vi se han som moderator for en av dagens spennende paneldebatter; Merking i sosiale medier – så enkelt, og så vanskelig. Her skal han føre ordet når representanter fra Forbrukertilsynet, medietilsynet og influencer-bransjen skal debattere reglene rundt merking.

Ingeborg Senneset – journalist i Aftenposten og jurymedlem

Ingeborg er journalist i Aftenposten, styremedlem i Norsk PEN, forfatter, utdannet sykepleier, meddommer i Oslo Tingrett, samfunnsdebattant og foredragsholder. Under VIXEN Influencer konferanse skal hun delta i paneldebatten; Har vi mistet etikk og moral i sosiale medier? Jurymedlem Ingeborg Senneset er en av de som stiller til debatt om hva som er “innafor” og ikke, når det kommer til hva vi deler og mener på nett. Hva gjør vi med netthat, promotering av egne barn og skjønnhetstyranniet?

Mari Velsand – Direktør i Medietilsynet

Mari Velsand er Direktør i Medietilsynet og skal delta i paneldebatten; «Hvorfor er det så vanskelig å holde seg innenfor lovverket» Hun vil svare på spørsmål i debatten om regler rundt merking. Her får du høre tankene til personene som har utformet reglene.

Tore Nesheim –  Daglig leder i Ad-link Media

Tore Nesheim er til daglig ansatt som daglig leder i Ad-link Media, og skal på VIXEN Influencer Konferansen sitte i paneldebatten; “Hvorfor er det så vanskelig å holde seg innenfor lovverket”. Han vil utfordre medietilsynet og Forbrukertilsynet med spørsmål angående utfordringer med regelverket.

Sonia Hussain -Strategic Partner Manager, Creator & Artist Development YouTube

Hussain gir oss et dypdykk i hva som er den beste strategien for å lykkes på YouTube og hva du kan gjøre for å komme i gang.  Sonia gir deg innsikt i hvilke faktorer vellykkede kanaler på YouTube har. Uavhengig om du allerede har startet en eller tenker på å starte en kanal, så vil dette innlegget gi deg de beste rådene til hvordan du kickstarter din YouTube-reise.

Astrid Valen-Utvik – juryleder og sosiale medierådgiver

Astrid  Valen-Utvik er siviløkonom fra NHH og var blant de første i landet som startet kommunikasjonsbyrå innen sosiale medier, Valen-Utvik AS, i 2009. Med sin omfattende kompetanse innen sosiale medier er Valen-Utvik den rette til å spå hva som kommer til å skje innen influencer marketing i 2019.

Nathalie Eyde Warembourg – Country Manager for IPSOS i Norge

Nathalie Eyde Warembourg er Country Manager for IPSOS i Norge, verdens 3. største selskap for markedsanalyse som opererer i 89 land. Warembourg skal presentere en fersk rapport som ISPOS har rettet mot unge kvinner mellom 20-29 år. Her får vi presentert tall på akkurat hvilken påvirkning influencerne har på denne gruppen.

Saken oppdateres.