Velkommen til den første VIXEN-konferansen!

Konferansen passer for deg som jobber med, eller selv er en påvirker i egne eller sosiale kanaler, og gjennomføres i forkant av prisutdelingen VIXEN Influencer Awards 17. januar 2019.

Ønsker du inspirasjon og faglig påfyll, spennende debatter og ikke minst de ferske tallene fra IPSOS- rapporten om influenceres faktiske påvirkning ? Da bør du sikre deg billett i dag!

Pris per deltager 595,- inkl. lunsj

Påmelding her

 

Program for dagen:

  • 08:30 – 09:10

Registrering

  • 09:15 – 09:25

«Velkommen ved dagens konferansier»

Ingeborg Heldal, sjefsredaktør i KK.

  • 09:25 – 09:50

«Hvilken påvirkning har influencere på unge kvinner i 2019? Fersk bransjerapport fra IPSOS»

Nathalie Warembourg, daglig leder i IPSOS.

  • 09:50 – 10:20

«Fra podcastere til mote- og media entreprenører»

Hannah Widell og Amanda Schulman, grunnleggere av A Perfect Day Media og Daisy Grace.

  • 10:20 – 10:50

Pause

  • 10:50 – 11:20

«How to succeed on YouTube»

Sonia Hussain – Strategic Partner Manager, Creator & Artist Development at YouTube

  • 11:20 – 11:50

Paneldebatt «Har vi mistet all etikk og moral i sosiale medier?»

  • 11:50 – 13:00

Lunsj

  • 13:00 – 13:20

«Merking i sosiale medier – så enkelt og så vanskelig»

Hans-Petter Nygård-Hansen, KommFrem

  • 13:20 – 13:55

Paneldebatt «Hvorfor er det så vanskelig å holde seg innenfor lovverket?»  

  • 13:55 – 14:20

«Mine spådommer for 2019 – hva blir viktig?»

Astrid Valen-Utvik, juryleder i VIXEN Influencer Awards 2018

  • 14:20 – 14:30

«Oppsummering ved dagens konferansier»

Ingeborg Heldal, sjefsredaktør i KK